• 1403/02/01 - 10:50
  • - تعداد بازدید: 73
  • - تعداد بازدیدکننده: 65
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

اعلام برنامه‌های تربیت بدنی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 1403

مدیر امور تربیت بدنی معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران با ارائه اقدامات تربیت بدنی دانشجویی در سال 1402 به تشریح برنامه‌های شاخص تربیت بدنی در سال 1403 پرداخت.

331266.mp3 اعلام برنامه‌های تربیت بدنی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال 1403

به گزارش روابط عمومی تربیت بدنی مفدا دانشگاه علوم پزشکی ایران؛ مجید نظامی مدیر تربیت بدنی معاونت دانشجویی دانشگاه با تقدیر از مساعدت و حمایت‌های دکتر پازوکی رئیس دانشگاه و دکتر برادران معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه عنوان کرد: از همکاران پرتلاش معاونت فرهنگی و دانشجویی کمال تشکر را دارم که بدون کمک این عزیزان فعالیت‌های ما اثر بخش و با کیفیت برگزار نمی‌شد.

 

نظامی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های تربیت بدنی در سال 1402 احداث و بهره‌برداری سالن تیراندازی شهید حسن برادری با 8 خط الکترونیک که دارای بالاترین استانداردهای فدراسیون جهانی بوده است.

 

وی با اشاره به این مطلب که از زمان بهره‌برداری تاکنون تعداد زیادی تیرانداز از بین دانشجویان پرورش پیدا کردند، گفت: پنج نفر از دانشجویانی که تیراندازی را در این سالن آغاز کردند در مسابقات قهرمانی کشور تیراندازی فدراسیون تیراندازی در قالب تیم استان حضور یافتند.همچنین با توجه به اینکه این سالن قطب تیراندازی دانشجویی کشور است، مورد اسقبال بسیاری از تیراندازان حرفه‌ای سطح استان تهران قرار گرفته که برای تمرین انتخاب می‌کنند.

 

نظامی افزود: از دیگر برنامه اثربخش و شاخص این مدیریت، صعود گروه‌های کوهنوردی دختران و پسران دانشگاه به قله دماوند بود که برای نخستین‌بار در تاریخ ورزش دانشگاهی کشور موفق شدند پس از 4 ماه تمرین و 21 برنامه آماده سازی به صورت جداگانه در مرداد و شهریور 1402به قله دماوند بام ایران صعود کنند.

 

وی به تشریح نتایج مسابقات سال 1402 پرداخت و افزود: دومین دوره لیگ درون دانشگاهی در 7 رشته برای (دختران و  پسران) در حال برگزاری است که با استقبال خوب دانشجویان در خرداد سال جاری به پایان می‌رسد  این فعالیت نیز در سطح دانشگاه‌های وزارت بهداشت و وزارت علوم، برنامه شاخصی است که تربیت بدنی دانشگاه ایران جزو معدود دانشگاه‌هایی است که این برنامه را اجرا می‌کند.

 

نظامی اظهار داشت: اهم برنامه‌های ما در سال 1403 برنامه ریزی برای دومین دوره صعود گروه‌های کوهنوردی دانشگاه به قله دماوند است که برنامه‌های آماده سازی آن از اردیبهشت ها آغاز می‌شود و به صورت مستمر برنامه‌های طبیعت گردی و صعودهای ورزشی را برگزار خواهیم کرد.

 

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌ها که جزو اولویت‌های این مدیریت است، برگزاری سومین دوره لیگ ورزشی دانشجویان از آبان ماه سال جاری است که امیدواریم با حمایت بیشتر مسئولان و استقبال دانشجویان پر شورتر از دو دوره قبلی آغاز شود.

 

نظامی در پایان با بیان اینکه استعداد گزینی در رشته‌های مختلف نیز دیگر اقدام مهم تربیت بدنی است، اظهار داشت: امسال مسابقات خوابگاهی و قهرمانی منطقه 10 کشور را در پیش داریم و نیز مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تابستان با حضور تیم‌های منتخب مناطق 10گانه کشور برگزار خواهد شد.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 331266
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم