• 1402/01/14 - 15:13
  • - تعداد بازدید: 952
  • - تعداد بازدیدکننده: 935
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اقدامات رفاهی و فرهنگی برای دانشجویان در دانشگاه ها با تلاش کارمندان معاونت دانشجویی معنا پیدا می کند

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران با تاکید بر فعالیت های مضاعف کارمندان معاونت داشجویی به نسبت دیگر معاونت های دانشگاه گفت: اقدامات رفاهی و فرهنگی برای دانشجویان در دانشگاه ها با تلاش کارمندان معاونت دانشجویی معنا پیدا می کند.

13034.mp3 اقدامات رفاهی و فرهنگی برای دانشجویان در دانشگاه ها با تلاش کارمندان معاونت دانشجویی معنا پیدا می کند

به گزارش مفدا ایران، دکتر عبدالوهاب برادران در دیدار نوروزی خود با کارمندان معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران عنوان کرد: تاثیر هرگونه اقدام مثبت برای دانشجویان در دانشگاه به طور مستقیم با عملکرد کارمندان معاونت ارتباط دارد. براین اساس تلاش یک ساله همکاران در سال 1401 قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: مطالبات دانشجویان در زمینه های مختلف بسیار است و متعاقبا مدیران و کارمندان معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تلاش مضاعفی به نسبت همکاران در معاونت های دیگر دانشگاه در زمینه ارتباط با دانشجویان انجام می دهند که در برخی مواقع نیز آنطور که شایسته است نمی توان از همکاران معاونت دانشجویی تقدیر کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران در زمینه قدردانی از کارمندان این معاونت عنوان کرد: یکی از برنامه هایی که در آخرین ماه سال 1401 در این زمینه اجرا شد تقدیر از بازنشستگان این معاونت بود کما اینکه قدردانی از همکاران این معاونت در اجرای یک برنامه خلاصه نمی شود ولی به اندازه توان مدیریت سعی شد تلاش این بزرگواران تا حدودی تقدیر شود.

برادران با تبریک نوروز 1402 که مقارن با با بهار رمضان شده است، در گفت و گوهای مستقیم با کارمندان در جریان مطالبات آنها که بیشتر بر محور حمایت های مالی، اضافه کاری و کارانه بود، قرار گرفت.

همچنین در این دیدار نوروزی؛ سید حسن تقوی مشاور اجرایی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز با تاکید بر فعالیت های مضاعف این معاونت به نسبت دیگر معاونت های دانشگاه عنوان کرد: تمام مطالبات همکاران و پیشنهادات برای امور رفاهی در سال 1402 پیگیری خواهد شد.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 13034
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
ادمین سایت
خبرنگار:

ادمین سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید