• 1401/05/24 - 06:14
  • - تعداد بازدید: 863
  • - تعداد بازدیدکننده: 852
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انتصاب عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان سرپرست مرکز تحقیقات تاب آوری در حوادث و بلایا

4218.mp3 انتصاب عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان سرپرست مرکز تحقیقات تاب آوری در حوادث و بلایا

پیمان صابریان سرپرست معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر با صدور ابلاغی دکتر صمدآذری عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران را به سرپرستی مرکز تحقیقات تاب‌آوری حوادث و بلایا منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه؛ متن انتصاب به شرح زیر است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند ، بموجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان " سرپرست مرکز تحقیقات تاب آوری در حوادث و بلایا " منصوب می شوید.

تاریخچه زندگی بشری از آغاز تا کنون نمایانگر مسیری پرچالش از وقوع حوادث و بلایا بوده و با وجود پیشرفت های مختلف در این حوزه کماکان نحوه برخورد و مدیریت آن یکی از دغدغه های بشر به شمار می آید . از آنجا که کشور عزیزمان ایران از نظر ضریب وقوع مخاطرات در سطح خطر بالای قرار داشته وبه تبع درصد قابل ملاحظه ای  از مردم ساکن در این گستره وسیع در معرض آسیب های ناشی از حوادث می باشند. ارتقاء توانمندی جامعه در امر پیش بینی وپیشگیری ، کاهش خطر وآسیب پذیری و نهایتاً پاسخ موثر در برابراثرات مخاطرات از اولویت های اصلی قانونگذار در برنامه های پنج ساله توسعه کشور می باشد .

نظر به تکالیف محوله به جمعیت هلال احمر در قانون بحران و ماده (77) قانون برنامه ششم توسعه درافزایش ضریب ایمنی و تاب آوری جامعه ، انتظار دارد با رویکردی علمی و نظام مند در راستای اهداف تاسیس مرکز، با توسعه کمی وکیفی سطح مطالعات و پژوهش های مرکز در موضوع تاب آوری در حوادث و بلایا اقدامات مثمر ثمری را انجام داده و در راستای شرح وظایف محوله با همفکری و بهره گیری از توان وتجارب کارکنان و مدیران جمعیت اهتمام نمایید.  

بالندگی و توفیق روز افزون شما را در خدمت به مردم شریف ایران در جهت تحقق اهداف والای جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از بارگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

دکتر پیمان صابریان

سرپرست معاونت آموزش، پژوهش و فناوری

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 4218
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
المیرا ترنیان
خبرنگار:

المیرا ترنیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید