• 1402/02/30 - 15:12
  • - تعداد بازدید: 633
  • - تعداد بازدیدکننده: 628
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران از آزمایشگاه ملّی نقشه برداری مغز

تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران از آزمایشگاه ملّی نقشه برداری مغز بازدید کردند.

15079.mp3 بازدید اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران از آزمایشگاه ملّی نقشه برداری مغز
دانشگاه علوم پزشکی ایران به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه، دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی ایران به منظور آشنایی بیشتر اعضای هیئت علمی دانشگاه با مجموعه های فعال و پیشرو در عرصه علم و فناوری کشور، زمینه بازدید از برخی از این مراکز را فراهم کرد.
براین اساس جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در ششمین برنامه از این بازدیدها از آزمایشگاه ملّی نقشه برداری مغز دیدن کردند.
آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز با هدف اصلی انجام مأموریت‌های نوین در راستای پاسخگوئی به بخشی از نیازهای پژوهشی و فناوری کشور در زمینه ایجاد زیر ساخت تصویربرداری و تحریک مغزی لازم برای تحقیقات شناختی و ارائه خدمات دانش بنیان و روز آمد در حوزه علوم و فناوری های شناختی با بهره گیری از امکانات و نیروهای متخصص ایجاد شده است.
آزمایشگاه ملّی نقشه برداری مغز با هدف کلان ارتقای موقعیت ایران در سطح منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی و تقویت توان رقابتی پژوهشگران و فناوران در حوزه علوم و فناوری های شناختی از طریق فراهم آوری زمینه های فعالیت در زمینه تصویربرداری مغز، تحریک و پردازش اطلاعات مغز در سطح پیشرفته و روزآمد به منظور پشتیبانی از فعالیت های پژوهشی، توسعه فناوری و آموزشی تمام مراکز علمی کشور ایجاد شده است.
تجهیزات و خدمات این آزمایشگاه، ترویج و آموزش و نیز پژوهش و پذیرش پروژه از بخش های مهم این مرکز علمی تحقیقاتی است. 
پایان مطلب//
  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 15079
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
هدی شیرازی
خبرنگار:

هدی شیرازی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید