• 1402/09/16 - 13:21
  • - تعداد بازدید: 470
  • - تعداد بازدیدکننده: 430
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت روز دانشجو؛

بازدید وزیر بهداشت از خوابگاه دانشجویی حضرت زهرا(س) دانشگاه علوم پزشکی ایران

وزیر بهداشت از خوابگاه دانشجویی حضرت زهرا (س) دانشگاه علوم پزشکی ایران به مناسبت روز دانشجو بازدید کرد و ضمن گفت و گوی صمیمانه با دانشجویان، از نزدیک در جریان مسائل خوابگاهی دانشجویان قرار گرفت.

320152.mp3 بازدید وزیر بهداشت از خوابگاه دانشجویی حضرت زهرا(س) دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت به همراه عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، دکتر مونا زینالو مشاور وزیر بهداشت در امور زنان و دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ‌از خوابگاه دانشجویی دخترانه حضرت زهرا (س) این دانشگاه بازدید کرد.

 

در بازدید وزیر بهداشت از خوابگاه دخترانه حضرت زهرا (س) که دکتر عبدالوهاب برادران معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران و حجت السلام محمود عیسوی نماینده نهاد رهبری در این دانشگاه حضور داشتند، دکتر عین اللهی ضمن گفت و گوی صمیمانه با دانشجویان، از نزدیک در جریان مسائل خوابگاهی دانشجویان قرار گرفت.

 

به گزارش وزارت بهداشت، عین اللهی در این بازدید با اشاره به اهمیت رفاه دانشجویان، گفت: رفع مشکلات خوابگاهی دانشجویان یکی از اولویت های وزارت بهداشت است و تلاش می کنیم با تامین منابع مالی، خوابگاه های دانشجویی را به استانداردهای لازم برسانیم.

 

وی در این بازدید، پس از شنیدن مسائل و مشکلات دانشجویان، دستورات لازم را برای رفع مشکلات خوابگاهی و سایر مسائل رفاهی دانشجویان صادر کرد

 

وزیر بهداشت با تاکید بر تامین منابع مالی برای بازسازی خوابگاه های موجود و احداث خوابگاه های جدید، در تماس با وزیر راه و شهرسازی پیگیر خرید زمین جهت احداث خوابگاه دانشجویی شد و وزیر راه و شهرسازی نیز قول مساعد داد تا در آینده نزدیک این همکاری و اقدام با توافق بین وزارتخانه های بهداشت و راه و شهرسازی صورت پذیرد.

 

گفتنی است، خوابگاه دانشجویی دخترانه حضرت زهرا (ع) دانشگاه علوم پزشکی ایران دارای ظرفیت 330 نفر در مقاطع کارشناسی، ارشد، phd و دستیاری در رشته های پرستاری، پیراپزشکی، بهداشت، مدیریت و پزشکی است.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 320152
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
ادمین سایت
خبرنگار:

ادمین سایت

تصاویر