• 1402/07/30 - 09:30
  • - تعداد بازدید: 345
  • - تعداد بازدیدکننده: 319
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
دانشگاه علوم پزشکی ایران جشنواره وثوق را برگزار می کند

تقدیر از اساتید، دانشجویان و دانشکده های برتر عرصه "آموزش" در جشنواره "وثوق"

دبیر علمی نهمین جشنواره آموزشی "وثوق" دانشگاه علوم پزشکی ایران از معرفی و تقدیر از اساتید و دانشجویان برتر عرصه آموزش در جشنواره آموزشی "وثوق" خبر داد.

21551.mp3 تقدیر از اساتید، دانشجویان و دانشکده های برتر عرصه "آموزش" در جشنواره "وثوق"

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر حوریه محمدی در گفت‌و‌گو با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، عنوان کرد: نهمین جشنواره آموزشی "دکتر پروانه وثوق" همانند سال‌های گذشته از طرف معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران با همکاری مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره هر ساله به منظور تقدیر و تشویق اساتید فعال در عرصه آموزش در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری این جشنواره تقدیر از اساتید، دانشجویان، دانشکده‌ها و دفاتر توسعه است که در حوزه آموزش فعالیت‌های برجسته و شایان تقدیری انجام داده اند.
محمدی ادامه داد: این جشنواره در 9 حیطه فردی از جمله استاد برگزیده در حیطه نسل نو، مشاوره تحصیلی، آموزش مجازی و فناوری‌های نوین، پژوهش در آموزش، علوم پایه، بالینی، پاسخگویی اجتماعی و استاد بازنشسته در نهمین جشنواره آموزشی وثوق برگزیده خواهند شد.
وی با بیان اینکه حیطه‌های گروهی این جشنواره نیز شامل دستاوردهای بین‌المللی در آموزش، پاسخگویی اجتماعی و نسل نو است، افزود: به منظور افزایش دقت در انتخاب؛ برگزیدگان این جشنواره پس از ۳ مرحله داوری انتخاب می‌شوند. همچنین مرحله نخست داوری در هر دانشکده صورت می‌پذیرد که کمیته داوری هر دانشکده شامل تعدادی از اعضای حقیقی و حقوقی است. مرحله دوم نیز با همکاری حدود ۷۰ نفر از اساتید به نام و صاحب نظر در حیطه‌های مختلف انجام می‌شود و در نهایت داوری نهایی در کمیته ای با حضور رئیس دانشگاه و دانشکده‌ها و بدون نام برگزار خواهد شد.
محمدی افزود: تفاوت نهمین جشنواره وثوق با سال های قبل اضافه شدن حیطه هماتولوژی و انکولوژی است که به‌صورت فرادانشگاهی خواهد بود و تمام اساتید فعال این حوزه از سراسر کشور امکان شرکت در این جشنواره را دارند.
وی خاطرنشان کرد: اضافه شدن این حوزه طبق مصوبه کمیته علمی جشنواره برای معرفی بیشتر این جشنواره در سراسر کشور بوده و دلیل انتخاب آن نیز نقش برجسته زنده یاد دکتر وثوق و خدمات وی در این زمینه است. همچنین این جشنواره با حضور مسئولین وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ایران در تاریخ 10 بهمن 1402 در مرکز بین المللی همایش‌های رازی برگزار خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://vosough.iums.ac.ir/ مراجعه نمائید.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 21551
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
المیرا ترنیان
خبرنگار:

المیرا ترنیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید