• 1402/12/09 - 12:08
  • - تعداد بازدید: 194
  • - تعداد بازدیدکننده: 192
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جدیدترین مرکز جامع سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران افتتاح شد

جدیدترین مرکز جامع سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران در شهرستان ملارد راه اندازی شد.

324436.mp3 جدیدترین مرکز جامع سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران در ملارد، مرکز جامع سلامت لم آباد با حضور دکتر امین اسدی فرماندار شهرستان ملارد، بهمنی شهردار شهرستان ملارد و دکتر جمشید واشانی مدیر شبکه بهداشت ملارد و جمعی از مسئولین این شهرستان افتتاح شد.

 

در این مراسم دکتر جمشید واشانی مدیر شبکه بهداشت ملارد دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اقدامات خوبی که در حوزه سلامت به همت مسئولین شهرستان و کارکنان مجموعه شبکه بهداشت و درمان ملارد انجام شده است، از تلاش‌های موثر همه زحمت‌کشان در این عرصه قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد تا چند سال آینده زیر ساخت‌های عمرانی بهداشت جوابگوی نیازهای این حوزه خواهد بود.

 

واشانی در تبیین مشخصات این پروژه عنوان کرد: ساخت مرکز خدمات جامع سلامت لم آباد از سال 96 در زمینی با متراژ 800 مترمربع و زیربنای ساختمانی 360 متر مربع در دو طبقه شروع شده است.

 

وی همچنین با اشاره به اشتغال 10 نفر در این مرکز خاطر نشان کرد: در حال حاضر دو مرکز بهداشتی لم آباد و خانه بهداشت ضمیمه در این محل استقرار دارند که 5500 نفر از جمعیت منطقه را تحت پوشش قرار می دهند و خدمات مراقبتی از قبیل ویزیت پزشک، دندانپزشکی، مراقبت زنان و مامایی، بهبود سلامت تغذیه و مشاوره سلامت روان و خانواده در این مرکز برای عموم در حال انجام است.

 

گفتنی است، شبکه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران در ملارد دارای 13 مرکز جامع سلامت شهری و روستایی، 13پایگاه سلامت شهری و روستایی و 17 خانه بهداشت در این شهرستان است.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 324436
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
یسنا اکبری
خبرنگار:

یسنا اکبری

تصاویر