• 1401/10/12 - 17:01
  • - تعداد بازدید: 564
  • - تعداد بازدیدکننده: 559
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دانشگاهیان راه سردار سلیمانی را ادامه می دهند/ اهمیت شناخت سیره فکری و عملی حاج قاسم

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اهمیت شناخت سیره فکری و عملی شهید سردار سلیمانی، گفت: دانشگاهیان راه حاج قاسم را ادامه می دهند تا پرچم استکبارستیزی لحظه ای بر زمین نماند.

9684.mp3 دانشگاهیان راه سردار سلیمانی را ادامه می دهند/ اهمیت شناخت سیره فکری و عملی حاج قاسم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی در سالروز شهادت  اظهار کرد: بی شک امروز شکوه و اقتدار ایران اسلامی مرهون مجاهدات چنین دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت، درس ایثار آموختند.

وی با بیان اینکه سیزدهم دی ماه در صفحات تقویم ایران اسلامی به عنوان روزی ماندگار به ثبت رسیده، افزود: سردار سلیمانی فرمانده ای بی نظیر بود که تمام عمر خود را در راه دفاع از عزت و امنیت مردم ایران زمین و همچنین مسلمانان مظلوم صرف کرد که ندای مظلومیت آنان به گوش مدعیان دفاع از حقوق بشر نمی رسد.

وی خاطرنشان کرد: قطعا جوانان و دانشگاهیان انقلاب اسلامی ضمن شناخت سیره فکری و عملی شهید سردار سلیمانی، راهش را با جدیت ادامه خواهند داد و پرچم استکبارستیزی را تا نابودی کامل جبهه باطل، لحظه ای بر زمین نخواهند گذاشت.

پازوکی در پایان گفت: اینجانب ضمن فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت به محضر مقام معظّم رهبری مدظله العالی، مردم عزیز کشور ایران، توفیق ادامه دادن راه پرافتخار آن شهید بزرگوار را از خداوند متعال مسئلت دارم.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 9684
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
المیرا ترنیان
خبرنگار:

المیرا ترنیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید