• 1402/10/24 - 03:43
  • - تعداد بازدید: 120
  • - تعداد بازدیدکننده: 113
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

داوری نهایی جشنواره دکتر وثوق در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد

داوری نهایی نهمین جشنواره آموزشی دکتر وثوق در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

322233.mp3 داوری نهایی جشنواره دکتر وثوق در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد
 

به گزارش مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی ایران، جلسه داوری نهایی نهمین جشنواره آموزشی دکتر وثوق با هدف انتخاب نهایی اساتید برتر در عرصه آموزش دانشگاه برگزار شد.

 

در این جلسه که با حضور معاون آموزشی، معاون پژوهشی دانشگاه، روسای دانشکده‌ها، مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش، کمیته علمی، دبیر علمی و دبیر اجرایی جشنواره وثوق برگزار شد، درخصوص انتخاب و داوری نهایی اساتید و گروه‌های آموزشی برتر که از سوی دانشکده‌های تابعه انتخاب و داوری شده بودند بحث و تبادل نظر انجام پذیرفت.

 

در ادامه دکتر فهیمه سهیلی پور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران در مورد اهمیت این جشنواره و ضرورت برگزاری این جشنواره و ارتقای کیفیت آن در سال‌های آینده تاکید کرد.

 

همچنین دکتر حسین زاده مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش به تعهد و سخت کوشی کمیته علمی و اجرایی این جشنواره اشاره کرد و با قدردانی از دکتر حوریه محمدی که علی علی رغم مشغله‌های کاری فراوانی که در مرکز مطالعات و توسعه آموزش وزارت بهداشت دارند، در اجرای این جشنواره به عنوان دبیر علمی جشنواره همراه و همدل بودند.

 

در ادامه دکتر حوریه محمدی دبیر علمی نهمین جشنواره آموزشی دکتر وثوق در مورد فرایند داوری و معیارهای آن عنوان کرد: در مرحله داوری اولیه 72 نفر از اساتید شرکت کننده مورد ارزشیابی قرار گرفتند که از این میان 24 نفر از اساتید در مرحله داوری اولیه تایید شدند.

 

همچنین در ادامه جلسه، درخصوص انتخاب اساتید و گروه‌های برگزیده در حیطه‌های فردی و گروهی بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت و در نهایت 9 استاد و 4 گروه آموزشی برگزیده شدند.

 

گفتنی است، جشنواره وثوق دانشگاه علوم پزشکی ایران هر ساله به منظور تقدیر و تشویق از اساتید فعال در عرصه آموزش، در دانشگاه علوم پزشکی برگزار می شود که در سال 1402 نیز در تاریخ 10 بهمن اختتامیه این جشنواره در سالن همایش‌های رازی دانشگاه برگزار می‌شود.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 322233
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
A. Ramezanpour
خبرنگار:

A. Ramezanpour