• 1401/09/14 - 10:00
  • - تعداد بازدید: 270
  • - تعداد بازدیدکننده: 267
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران به مناسبت روز جهانی داوطلب

داوطلبان سلامت بازوان توانای حوزه های بهداشت و درمان هستند

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در پیام تبریک خود به مناسبت روز جهانی داوطلب گفت: داوطلبان سلامت چهره های آشنا و بازوان توانای حوزه های بهداشت و درمان هستند.

8433.mp3 داوطلبان سلامت بازوان توانای حوزه های بهداشت و درمان هستند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی در پیام خود عنوان کرد: 14 آذر ماه روز جهانی داوطلب سلامت ، با  شعار “همبستگی از طریق کار داوطلبانه” فرصت مناسبی است جهت ترغیب و حمایت از خدمات داوطلبانه ، عزیزانی که برای ترویج مفاهیم سلامت، توسعه رفتارهای سالم، توانمند سازی و حساس سازی افراد برای حفظ و ارتقاء سطح سلامت خود، خانواده و جامعه تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه داوطلبان سلامت چهره های آشنا و بازوان توانای حوزه های بهداشت و درمان هستند که نامشان تنها در دفتر خاطرات مردم و جامعه ثبت می شود، افزود: بدون شک داوطلبان سلامت به عنوان بخشی از بدنه فعال جامعه در انتقال اهداف، مفاهیم و پیام های نظام سلامت به عموم مردم نقش ویژه ای دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: اینجانب ضمن تبریک روز جهانی داوطلب، از زحمات و کمک‌های نوع‌دوستانه رابطین سلامت، خیرین سلامت و سازمان‌های مردم‌نهاد  قدردانی کرده و سلامتی و توفیق روزافزون را برای همگان آرزو دارم.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 8433
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
المیرا ترنیان
خبرنگار:

المیرا ترنیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید