• 1402/02/30 - 13:52
  • - تعداد بازدید: 665
  • - تعداد بازدیدکننده: 632
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

در جنگ رسانه‌ای کارکنان روابط عمومی باید هوشیار باشند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران با تاکید بر لزوم افزایش توانمندی مدیران و کارکنان روابط عمومی مراکز، گفت: در جنگ‌ رسانه‌ای، روابط عمومی باید مانند یک ژنرال تمام عیار باشد. یعنی بتواند سوژه یابی کند، تبدیل به محتوا کند و در نهایت نقش امیدآفرینی در جامعه را به عهده بگیرند.

15082.mp3 در جنگ رسانه‌ای کارکنان روابط عمومی باید هوشیار باشند

به گزارش روبط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران  محمد حسین کفایی مهر در مراسمی به مناسبت بزرگداشت روز روابط عمومی و ارتباطات با تبریک این روز، گفت: امروزه ما در جنگ رسانه‌ای با دشمن تا دندان مسلح هستیم بنابراین؛ کارکنان روابط عمومی مراکز باید هوشیار عمل کنند.

او با بیان اینکه مدیران روابط عمومی مراکز مانند سربازانی هستند که در رأس امور و پیشانی یک سازمان هستند، تصریح کرد: در جنگ‌ رسانه‌ای روابط عمومی باید یک ژنرال تمام عیار باشد یعنی بتواند خبر تهیه کند، عکاسی را خود بر عهده بگیرد، تدوین کلیپ انجام دهد و توانمند باشد. در این راستا ما هم از او حمایت می‌کنیم و در کنارش خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه کارکنان روابط عمومی عشق ورزیدن به سازمان است، اظهار کرد: سازمانی که تمام برونگاه آن توسعه روابط عمومی است. از سوی دیگر ذائقه مخاطبین دائماً در حال تغییر است به همین علت ما باید محتوا را بر اساس خواست مخاطب به روز کنیم.

در ادامه این مراسم نیز دکتر فاطمه سرو سرپرست دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایران،:گفت: جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات مانند ویترین و تابلو هر ارگانی است و می‌تواند ضمن جریان سازی نقشی تعیین کننده ایفا کند.

وی افزود: روابط عمومی باید همگام با تحولات جامعه و در راستای اهداف سازمان شور آفرین و امید آفرین باشد و دستاوردهای سازمان را به خوبی به عموم نمایش دهد.

در ادامه این مراسم دکتر عبدالوهاب برادران معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: با کم کاری ما در فضای مجازی، مرجعیت خبر رسانه‌های معاند خواهد شد و این یک فاجعه است. رسانه‌های معاند دنبال مرجعیت هستند و برای آن هزینه‌های هنگفتی خرج می‌کنند.

برادران با اشاره به سخنی از مدیر عامل شرکت «بنز»، بیان کرد: آینده متعلق به برند نیست بلکه متعلق به کلیک‌ها و فضای مجازی است.

وی افزود: از مدیران روابط عمومی می‌خواهم در هر مرکزی که فعالیت می‌کنند خود مرجعیت اخبار باشند و فعالیت‌های مرکز خود را به نمایش بگذارند؛ اینگونه دانشگاه علوم پزشکی ایران به یک مرجعیت علمی و اثر بخش در کشور تبدیل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی و ارتباطات روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه با حضور مدیر روابط عمومی دانشگاه و مدیران روابط عمومی مراکز برگزار شد. در این مراسم معاون دانشجویی، معاون غذا و دارو، مشاور امور زنان در دانشگاه و سرپرست دفتر رئیس دانشگاه حضور داشتند.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 15082
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
سارا حجازی
خبرنگار:

سارا حجازی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید