• 1402/11/26 - 12:39
  • - تعداد بازدید: 182
  • - تعداد بازدیدکننده: 175
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دومین روز برگزاری کنگره بین المللی قرآن, عترت و سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایران

دومین روز کنگره بین المللی قرآن, عترت و سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

323839.mp3 دومین روز برگزاری کنگره بین المللی قرآن, عترت و سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دومین روز کنگره بین المللی قرآن, عترت و سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایران با ارائه سخنرانی‌های اساتید وشرکت کنندگان در این کنگره برگزار شد.

 

همچنین در این راستا کارگاه و ارائه‌های مختلفی در روز دوم با محورهای سبک زندگی قرآنی، مفهوم شفا در قرآن، مفهوم عافیت، صحت و سلامت از منظر قرآن کریم و روایات اهل بیت (ع)، قلب سلیم و نقش آن در راهبری سلامت معنوی، شرح صدر و سلامت روان، انسان سالم مطلوب خداوند، تغذیه سالم از منظر قرآن کریم، حجاب و عفاف و نقش آن در سلامت روان و سلامت خانواده و جامعه، چالش های فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه ها، مراکز بهداشتی و درمانی و مبانی قرآنی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

به گفته قاسم رضیعی دبیر علمی کنگره یازدهمین کنگره بین المللی قرآن، عترت و سلامت، در این کنگره براساس مفاهیم قرآن و عترت با موضوع سلامت 330 مقاله ارسال شد و 55 سخنران که 20 سخنرانی بین المللی است از کشورهای عراق، سوریه، پاکستان، آلمان، مالزی، انگلستان، افغانستان، سوریه و کنیا به صورت حضوری و مجازی انجام می‌شود. همچنین این کنگره با جمعیت هدف، متخصصین پزشکی و کادر سلامت در حوزه قرآن و عترت برنامه ریزی شده است.

 

گفتنی است، همچنین در یازدهمین کنگره بین المللی قرآن، عترت و سلامت که تا روز جمعه ۲۷ بهمن ماه ادامه دارد، در روز آخر نشست تخصصی مهدویت برگزار می‌شود.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 323839
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
A. Ramezanpour
خبرنگار:

A. Ramezanpour

تصاویر