• 1402/06/24 - 21:14
  • - تعداد بازدید: 352
  • - تعداد بازدیدکننده: 345
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در بازدید جامع عملکردی از بیمارستان علی اصغر(ع) مطرح شد

دکتر مشکی: برنامه‌ریزی برای افزایش کیفیت و کمیت سیستم درمان کودکان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به برگزاری مداوم جلسات ایمنی بیمار با حضور کادر درمان و آموزش والدین برای حفظ ایمنی کودک بر ضرورت برنامه‌ریزی برای افزایش کیفیت و کمیت سیستم درمان کودکان تاکید کرد.

20210.mp3 دکتر مشکی: برنامه‌ریزی برای افزایش کیفیت و کمیت سیستم درمان کودکان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران به نقل از معاونت درمان دانشگاه، در ادامه بازدیدهای جامع عملکردی، دکتر علی مشکی معاون درمان دانشگاه از بیمارستان علی اصغر(ع) بازدید کرد.

 در این بازدیدها، مسائل کلان مدیریتی از سوی مدیران بررسی؛ و مشکلات و چالش‌های بیمارستان‌ها با معاون درمان دانشگاه در میان گذاشته می‌شود.

در این بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران در جمع مدیران بیمارستان علی اصغر(ع) عنوان کرد: در سیستم درمان باید برای کیفیت و کمیت درمان برنامه‌ریزی درستی انجام شود.

مشکی با اشاره به کمبود نیروی پرستاری افزود: معاونت درمان و معاونت توسعه دانشگاه درتلاش هستند که با جذب کادر درمان، مشکل کمبود نیرو در این بیمارستان برطرف شود. همچنین با بورسیه کردن تعدادی از پرستاران و آموزش آنها در دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایران، پس از فراغت از تحصیل؛ این پرستاران را در مراکز درمانی خود دانشگاه به کارگیرند.

وی با اشاره به روز جهانی ایمنی بیمار، به لزوم حفظ ایمنی در بیمارستان تاکید کرد و گفت: بیمارستان علی اصغر(ع)، بیمارستان کودکان بوده و حفظ ایمنی کودکان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به لزوم برگزاری مداوم جلسات ایمنی بیمار با حضور کادر درمان و آموزش والدین برای حفظ ایمنی کودکان افزود: در صورتی که آموزش والدین در حفظ ایمنی فرزندان‌شان به درستی صورت نپذیرد، مشکلات جبران ناپذیری به بار خواهد آمد زیرا آسیب کودکان بسیار بیشتر از بزرگ‌سالان است.

گفتنی است، این بازدید جامع عملکردی با حضور معاون و مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران و دیگر مدیران و کارشناسان معاونت درمان، سازمان غذا و دارو، معاونت توسعه و معاونت بهداشت در بیمارستان علی اصغر(ع) برگزار شد.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 20210
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید