• 1403/02/27 - 19:53
  • - تعداد بازدید: 291
  • - تعداد بازدیدکننده: 224
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

روز دوم نشست برنامه عملیاتی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد/رونمایی از سامانه برنامه های عملیاتی دانشگاه

دومین نشست برنامه عملیاتی دانشگاه علوم پزشکی ایران در روز دوم با ارائه و بررسی عملکرد برنامه های سال 1402 معاونت های آموزش، دانشجویی، بهداشت، تحقیقات و بین الملل به همراه گزارش عملکرد مدیران دانشکده ها مورد بررسی و تبادل نظر شد.

333062.mp3 روز دوم نشست برنامه عملیاتی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد/رونمایی از سامانه برنامه های عملیاتی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی در دومین روز نشست عملیاتی این دانشگاه که با حضور معاونین، روسای دانشکده ها و مراکز بهداشتی و مدیران ستادی و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه برگزار شد، نسبت به جذب و تربیت PhD بین الملل تاکید کرد.

 

وی افزود: تربیت نیروهای متخصص خارجی در این دانشگاه به نوعی صدور انقلاب است و به هیچ عنوان مدیران دانشکده ها این فرصت را از دست ندهند و مدیریت دانشگاه نیز از هرگونه حمایت در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

 

پازوکی در ادامه با اشاره به رتبه بندی دانشگاه در رتبه بندی Qs گفت: در حال حاضر رتبه این دانشگاه در سال نخست ورود به این رتبه بندی بین المللی 500 تا 550 است.

 

وی با قدردانی از وزیر بهداشت و معاون بهداشت وزارت بهداشت افزود: پرونده پزشک خانواده که مقفول مانده بود با تلاش وزیر و معاون بهداشت در بیش از 30 درصد کشور احیا و اجرایی شده است.

 

پازوکی ادامه داد: در این راستا اجرای غربالگری فشار خون و دیابت اقدام بسیار ارزنده ای بود که به صورت ملی اجرا شد. همچنین رونمایی از دو واکسن پنوموکوک و روتاویروس یک افتخار بزرگ برای وزارت بهداشت است که با پیگیری وزیر بهداشت صورت پذیرفته است.

 

در ادامه معاونین آموزش، بهداشت، دانشجویی، بین الملل و تحقیقات به فراخور ماموریت های خود گزارشات مبسوطی از عملکرد معاونت های خود ارائه کردند، همچنین روسای دانشکده ها و شبکه های بهداشت نیز گزارشات عملکرد مجموعه های خود را ارائه کردند.

 

گفتنی است، در دومین نشست عملیاتی دانشگاه علوم پزشکی ایران، سامانه برنامه عملیاتی دانشگاه نیز رونمایی شد.

 

در حوزه برترین های دانشگاه نیز از دکتر وفا مدیریت دانشکده بهداشت، دکتر صمیمی مدیریت دانشکده دندانپزشکی و دکتر میرشریفی مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس به عنوان برترین ها تقدیر به عمل آمد.

 

همچنین در این دو روز برگزاری این نشست که بیش از 20 ساعت جلسات فشرده برپا شد کارگاه های تخصصی نیز بین معاونین و مدیران دانشگاه برای تصمیم گیری و ارائه پیشنهادات کاربردی به اجرا درآمد.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 333062
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
A. Ramezanpour
خبرنگار:

A. Ramezanpour

تصاویر