• 1403/02/04 - 12:30
  • - تعداد بازدید: 35
  • - تعداد بازدیدکننده: 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران عنوان کرد:

ضرورت تقویت ارزش‌های آموزشی در بین اساتید و دانشجویان

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران بر ضرورت تقویت ارزش‌های آموزشی در بین اساتید و دانشجویان با تمرکز بر اخلاق حرفه‌ای تاکید کرد.

331628.mp3 ضرورت تقویت ارزش‌های آموزشی در بین اساتید و دانشجویان

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران؛ دکتر فهیمه سهیلی پور در یک نشست هم اندیشی و همکفری به نهادینه شدن فرهنگ اخلاق حرفه ای در بین اساتید و دانشجویان دانشگاه برای تقویت ارزش‌های آموزشی تاکید کرد.

 

سهیلی پور با اشاره به اینکه رفتار مسئولانه اعضای هیئت علمی دانشگاه برای دانشجویان باید الگوی عملی شود، افزود: انجام پایش برنامه عملیاتی هر سه ماه یک‌بار در دانشکد‌ه‌ها ضروری است.

 

وی به قراردادن اهداف هفتگانه دانشگاه به خصوص هوش مصنوعی و ارتباطات بین رشته ای نیز تاکید کرد.

 

در ادامه دکتر اسماعیل ابراهیمی رئیس دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران درخصوص ارتباطات بین رشته‌ای و بین دانشکده‌ای در راستای افزایش کیفیت آموزش رشته های توانبخشی مطالبی را عنوان کرد.

 

وی با اشاره به اینکه برای بهبود و افزایش صلاحیت بالینی دانشجویان بستر بالینی فراهم شده است، گفت: راه اندازی دوره دکترای حرفه ای فیزیوتراپی از مهرماه 1403 در دانشگاه آغاز خواهد شد.

 

ابراهیمی با بیان این مطلب که تصویب ضرورت رشته دکترای حرفه ای شنوایی شناسی نیز در سال 1402 با تلاش اعضای بورد تخصصی رشته شنوایی شناسی و اعضای هیئت علمی مطرح و انجام شده است، در سال 1403 نیز مراحل تصویب این رشته و پذیرش دانشجو در این مقطع انجام خواهد شد.

 

همچنین موضوعات اعتباری حوزه آموزش، روز گرامیداشت استاد و جشنواره آموزشی شهید مطهری مطرح شد که  در این خصوص تبادل نظر و تصمیم گیری هایی صورت پذیرفت. همچنین در پایان این نشست مدیران گروه های آموزشی دانشکده توانبخشی نیز درخصوص مسائل و ارائه راه حل های آموزشی در راستای بهبود کیفیت آموزش به تبادل نظر پرداختند.

 

گفتنی است، در پایان این نشست معاون آموزشی دانشگاه و رؤسای دانشکده ها و مدیران معاونت آموزشی از مرکز نوآوری توانبخشی شهید فیاض بخش بازدید کردند.

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 331628
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
زهرا بدری
خبرنگار:

زهرا بدری

تصاویر