• 1401/06/26 - 15:18
  • - تعداد بازدید: 333
  • - تعداد بازدیدکننده: 328
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
در کنگره بین المللی پزشکی اربعین مطرح شد

ضرورت حل مشکلات بهداشتی و درمانی زائرین در راهپیمایی اربعین / راهپیمایی اربعین بزرگترین گردهمایی انسانی در دنیا

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به گردهمایی ده ها میلیونی در راهپیمایی اربعین، گفت: کنگره بین المللی پزشکی با موضوع راهپیمایی اربعین، محلی برای بیان مشکلات بهداشتی و درمانی زائرین و یافتن راه حل برای آنها است.

5350.mp3 ضرورت حل مشکلات بهداشتی و درمانی زائرین در راهپیمایی اربعین / راهپیمایی اربعین بزرگترین گردهمایی انسانی در دنیا
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی روزگذشته جمعه بیست پنجم شهریور 1401 در اولین کنگره بین المللی پزشکی اربعین در کربلای معلی با اشاره به اهمیت موضوع بهداشت و درمان در راهپیمایی اربعین، گفت: بزرگترین تجربه کشورهای غربی در خصوص تجمعات در حد برگزاری یک کنسرت یا مسابقه فوتبال است اما خدا را شکر ما شاهد ده ها میلیون نفر در راهپیمایی اربعین هستیم.
وی با بیان اینکه باید برنامه ریزی کنیم که پاسخگوی این حرکت جهانی باشیم، افزود: کنگره بین المللی پزشکی با موضوع راهپیمایی اربعین محلی برای بیان مشکلات بهداشتی و درمانی زائرین، مسائل و یافتن راه حل برای آنها است.
پازوکی همچنین به اهمیت آموزش زائران و موکب داران اشاره کرد و یادآور شد: امیدوارم با همکاری وزارت بهداشت ایران و عراق این کنگره با وسعت بیشتری در سال آینده نیز برگزار شود.
پایان مطلب//
  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 5350
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
المیرا ترنیان
خبرنگار:

المیرا ترنیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید