• 1402/07/09 - 10:44
  • - تعداد بازدید: 433
  • - تعداد بازدیدکننده: 406
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس و مدافعان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد

یادواره شهدای دفاع مقدس، مدافعان سلامت و شهدای منطقه دو با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران و جمعی از مسئولین در مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار شد.

20710.mp3 مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس و مدافعان سلامت در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبداالرضا پالزوکی در یادواره شهدای  اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های رزمندگانی است که بر سر این سفره الهی حاضر شدند و آنانی که لیاقت داشتند به شهادت رسیدند.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 هیچ گاه این کشور از دید بدچشمان بی امان نبوده  و جنگ تحمیلی هشت ساله از بارزترین این دشمنی ها است. جنگی که یک طرف آن ایران بود با دست خالی و سوی دیگر اجماع جهانی با پیشرفته ترین سلاح قرار داشت.

پازوکی با اشاره به راز و نیازهای شبانه رزمندگان در شبهای عملیات، گفت: به لطف الهی و همراهی همه هموطنان حتی با کوچکترین سهم در پشتیبانی جنگ، نتیجه ای جز سرافکندگی برای دشمنان این مرز و بوم نداشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ادامه داد: این دشمنی های در طول سالهای بعد از جنگ نیر همچنان ادامه داشته و اغتشاشات سال گذشته که هدفی جز تفرقه و تجزیه ایران اسلامی را دنبال نمی کرد، از مصادیق همین دشمنی ها بود که به لطف خدا، بدخواهان این آرزو را مانند گذشته به گور بردند.

وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی ایران امانت بزرگی است، برای این که به دست ما رسیده سختی های بسیاری برای کشیده شده است. امیدوارم ملت غیور جمهوری اسلامی سربلند و سرافراز امانت دارهای خوبی بوده  و با ایستادگی بر روی ارزش های الهی به موفقیت های بزرگی برسد.

رئیس دانشگاه افزود: دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان یکی از مهمترین مراکز علمی علوم پزشکی کشور که در رتبه بندی های بین المللی بین برترین دانشگاه های دنیا قرار دارد، دستاوردهای بسیاری داشته است.

دکتر پازوکی با اشاره به رشد سه برابری دانشجوی بین المللی افزود: امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی ایران به جایگاهی برسد که در هر جای دنیا جز سه انتخاب اول دانشگاه علوم پزشکی  باشد.

وی در پایان از همکارانی که این مراسم را برگزار کردند تا یاد شهدا و دستاوردهای آنها زنده باشد، تشکر کرد.

در این مراسم که با همکاری ستاد امور شاهد و ایثارگر دانشگاه برگزار شد، از خانواده شهید دکتر ولی اله حسنی  شهید مدافع سلامت به نمایندگی از خانواده شهدای دانشگاه، رزمندگان برتر دانشگاه های مستقر در تهران تقدیر شد.

پایان مطلب//

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 20710
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
المیرا ترنیان
خبرنگار:

المیرا ترنیان

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید