• 1403/01/28 - 15:04
  • - تعداد بازدید: 322
  • - تعداد بازدیدکننده: 295
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه دکتر افشین تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران بازدید کرد

وزیر بهداشت به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور دادستان کل کشور از روند اجرای ساخت بیمارستان موقوفه دکتر افشین بازدید کرد.

331107.mp3 وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه دکتر افشین تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت از روند ساخت بیمارستان موقوفه زنده یاد دکتر افشین تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور حجت الاسلام نکونام دادستان کل کشور بازدید کرد.


این بیمارستان در منطقه 22 تهران که از مناطق پر تراکم جمعیتی بوده که فاقد بیمارستان عمومی دولتی است، ساخته خواهد شد و نخستین بیمارستان دولتی در این منطقه خواهد بود که نیاز درمانی قشر وسیعی از ساکنان غرب تهران را مرتفع خواهد کرد و به ارائه خدمات بهتر درمانی در یکی از مناطق پرتراکم تهران کمک می کند.

آغاز به کار ساخت این بیمارستان با تلاش و پیگیری دادستانی و رئیس دیوان عالی کشور شروع شده است، برنامه ساخت این بیمارستان در بازه زمانی 36 ماهه است. این بیمارستان در 9 طبقه و 27 هزار متر مربع زیربنا و دوطبقه پارکینگ به مساحت 5هزار متر مربع و 11 هزار متر مربع فضای محیطی است.

ساخت این بیمارستان از محل موقوفه دکتر افشین و جلب مشارکت‌های مردمی در راستای شعار سال که تولید با مشارکت مردم است از سوی دادستانی کل کشور و دیوان عالی کشور و دانشگاه علوم پزشکی ایران صورت می پذیرد.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 331107
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم

تصاویر