• 1402/11/22 - 09:00
  • - تعداد بازدید: 151
  • - تعداد بازدیدکننده: 150
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام دکتر پازوکی برای سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در پیامی، فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

323600.mp3 پیام دکتر پازوکی برای سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی در پیامی به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نوشت: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

خداوند را سپاسگزاریم که حیات ما را در برهه ای از زمان قرار داد که نعمت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را درک کنیم . انقلابی که به ما عزت بخشید و ایران و ایرانی را با طعم شیرین استقلال و آزادی همراه کرد.

امروز که چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب را جشن می گیریم در بسیاری از جهات پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته ایم از جمله در صنایع دفاعی، صنایع فضایی و حوزه پزشکی که در میان کشورهای صاحب نام در این حوزه ها قرار داریم.

خوشبختانه در دولت سیزدهم، دولت کار؛ فعالیت و تلاش های زیادی در حوزه بهداشت و درمان صورت پذیرفته به نحوی که علی رغم تحریم های ظالمانه، کنترل کرونا و مدیریت دارو و درمان با کمترین مشکل صورت پذیرفته است.

امروز بیش از ۱.۲ درصد دانشکده های پزشکی جهان در ایران قرار دارد و تربیت نیروی متخصص با بهترین کیفیت صورت می‌پذیرد به طوری که متخصصان پزشکی ایران رتبه نخست منطقه در درمان را به خود اختصاص داده اند.

قطعا ایران اسلامی با هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب، قله های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد.

فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به همه مردم عزیز، تبریک می‌گویم و امیدوارم شاهد باشیم که پرچم این نظام را به دست صاحب آن، امام زمان عج بسپاریم.ا

للهم عجل لولیک الفرج

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 323600
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم