• 1402/10/16 - 07:44
  • - تعداد بازدید: 69
  • - تعداد بازدیدکننده: 66
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کسب طلای شطرنج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ایران در لیگ دسته یک استان تهران

دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ایران در مسابقات لیگ دسته یک استان تهران موفق شد با پیروزی در هفت بازی مدال طلای انفرادی میز یک شطرنج را کسب کند.

321819.mp3 کسب طلای شطرنج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ایران در لیگ دسته یک استان تهران

به گزارش روابط عمومی تربیت بدنی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایران؛ لیگ دسته یک شطرنج آقایان استان تهران، با حضور 20 تیم و شرکت 120 نفر از شطرنج بازان که 23 بازیکن بالاتر از ریتنیگ 2000 و 4 نفر از اساتید فیده برگزار شد.

 

این لیگ از 21 مهر ماه 1402 آغاز و در یک دی ماه، بعد از 9 دور رقابت سخت و نفس گیر به پایان رسید. در این دوره از مسابقات سعید ترشیزی (با ریتینگ 1435 در شروع مسابقات) با عملکرد چشمگیر و نمایش خیره کننده با پیروزی در هفت بازی (افزایش ریتنیگ بیش از 60 واحد) توانست مدال طلای میز یک مسابقات را کسب کند.

 

تیم شطرنج دانشگاه علوم پزشکی ایران با ترکیبی از بازیکنان اگر چه کم تجربه ولی با استعداد و پویا، شامل سعید ترشیزی (کاپیتان)، ارشیا حسن زاده، علی امین زاده، مسیح ذبیحی، امیر پارسا عسگری و مسعود ایمانی با مربیگری آذر سعیدی و سرپرستی رضا سلیمانی در این رقابت‌ها حضور یافتند که در شروع مسابقات در جایگاه 18 جدول و در انتها با صعود سه پله ای در جایگاه 15 جدول قرار گرفت.

 

گفتنی است، تیم شطرنج دانشگاه علوم پزشکی ایران در نخستین المپیاد دانشگاه‌های استان تهران موفق به کسب مقام نخستانفرادی و مقام سوم تیمی این رشته شد.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 321819
کپی لینک کوتاه:
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم

تصاویر