راه اندازی پری کلینیک دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران
پری کلینیک دانشکده دندانپزشکی دوشنبه پانزدهم اسفند 1401 با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در بیمارستان فیروزآبادی افتتاح شد.
نخستین بیمارستان دندانپزشکی کشور در شهرری ساخته می شود
نخستین بیمارستان دندانپزشکی کشور در ده طبقه و مساحتی بالغ بر 28 هزار مترمربع در بیمارستان فیروزآبادی شهرری ساخته می شود.
برقراری پوشش بیمهای خدمات رواندرمانی در مراکز درمانی دانشگاهی از سال ۱۴۰۲+جزئیات
رئیس دانشکده علوم رفتاری و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی ایران جزئیات شیوه جدید ارائه خدمات رواندرمانی و پوشش بیمهای این خدمات در مراکز دولتی و دانشگاهی را تشریح کرد و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ دستورالعمل قابل اجرا است و اجرای این طرح برای مردم درسراسرکشور بسیار مفید خواهد بود چنانکه در اقصی نقاط کشور افراد میتوانند از تخصص رواندرمانگران با بیمه پایه و تکمیلی خود استفاده کنند.
نخستین همایش پاپیلوما ویروس انسانی برگزار شد
دکتر جزایری: همایش پاپیلوما، محلی برای تبادل دانش میان بالین و پایه است
نخستین همایش پاپیلومای انسانی، با همکاری اساتید رشته زنان، ارولوژی، پوست، روانپزشکی و ویروس شناسی در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار و از زحمات اساتید در راه اندازی کلینیک پاپیلوما در بیمارستان لولاگر قدردانی شد.
آثار برتر جشنواره «سرزمین جوان من» بیستم اردیبهشت 1402 معرفی می شوند
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به گستردگی جشنواره «سرزمین جوان من» در سطح ملی، گفت: فرصت ارسال آثار تا سی ام فروردین سال آینده است و آثار برتر بیستم اردیبهشت 1402 معرفی می شوند.
برگزاری جشنواره «سرزمین جوان من» رویدادی فرهنگی با محوریت جوانی جمعیت
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به مسئولیت اجتماعی دانشگاه ها در حوزه جوانی جمعیت، گفت: جشنواره «ملی هنری و ادبی سرزمین جوان من» رویدادی فرهنگی به منظور ترغیب جامعه برای فرزندآوری است.
کارگاه «کارآفرینی، دانش بنیان و اشتغال» برگزار می شود
دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران کارگاه «کارآفرینی، دانش بنیان و اشتغال» را با همکاری دبیرخانه استعداد درخشان معاونت آموزشی برگزار می کند.
معاون بینالملل دانشگاه علوم پزشکی ایران: "سالی 100درصد افزایش ورودی داشتیم"
معاون بینالملل دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفتوگو با همشهری، از افزایش ارتباطات بینالمللی دانشگاههای کشور در چند سال اخیر گفت و معتقد است: «در 3سال اخیر، دانشگاهها حرکت سریع و جامعی در مسیر گسترش ارتباطات بینالمللی داشتند که جذب دانشجو یکی از پایههای اصلی و مهم افزایش این ارتباطات بوده. ضمن اینکه علاوه بر اینها، در اجرای پروژههای علمی، تبادل استادان و... هم خوب عمل کردهاند.»
روایت طبیب جانباز ۷۰درصد از انگیزه پزشکشدن پس از جنگ/ ماجرای ترکشی که جرقه ورود به رشته پزشکی شد
دکتر فرناد ایمانی؛ فلوشیپ درد و جانباز ۷۰درصدی که روشی نوین را در جراحی ستون فقرات راهاندازی کرده است که عوارض ناشی از جراحی را کاهش میدهد؛ ماجرای ورود به رشته پزشکی و جانبازشدنش را روایت میکند.
دانشجویان بر مدار مدال های رنگی
کسب قهرمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران در مسابقات فوتبال روی میزی
تیم دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی ایران بر سکوی قهرمانی مسابقات فوتبال روی میزی منطقه 10 وزارت بهداشت ایستاد. همچنین دو مدال ارزشمند دانشجویان دانشگاه نیز در مسابقات تیراندازی کسب کردند و در مسابقات شنا منطقه 10 وزارت بهداشت نیز دو مدال برنز از سوی دانشجویان دختر کسب شد.