• 1401/10/10 - 09:05
  • - تعداد بازدید: 2047
  • - تعداد بازدیدکننده: 1912
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

دکتر ساجده ریاضی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایران شد

دکتر ساجده ریاضی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع منصوب شد.

9515.mp3 دکتر ساجده ریاضی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایران شد

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی  هفتم دی ماه 1401 در حکمی دکتر ساجده ریاضی را جایگزین دکتر علیرضا آموزنده؛ معاون سابق توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایران کرد.

در این حکم آمده است:

سرکار خانم دکتر ساجده ریاضی

نظر به تعهد، تجربیات و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی سرکارعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود در راستای تحقق برنامه‌ها و اهداف دانشگاه، با بهره‌گیری از ابزارهای نوین مدیریتی و جلب مشارکت کلیه مدیران و کارکنان خدوم آن معاونت در انجام اقدامات ذیل اهتمام ورزید.

1-تکریم و بهبود وضعیت معیشتی پرسنل در چارچوب اجرای دقیق قوانین مربوطه

2-اداره و نظارت بر حسن اجرای کلیه امور اداری، مالی و عمرانی دانشگاه، مطابق با مصوبات، مقررات و آئین نامه‌های مربوطه

3-هدایت و نظارت بر چگونگی گردش کارها و روشهای کاری مورد عمل در واحدهای مختلف به منظور ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای مربوط به واحدهای مختلف در راستای تحقق اهداف اجرایی دانشگاه

4-نظارت بر مصرف اعتبار تخصیصی به واحدهای مختلف بر اساس بودجه تفصیلی مصوب هیات امنا و سایر قوانین و مقررات مالی مورد عمل دانشگاه و ارایه گزارش جهت طرح در هیات امنای ذیربط

5-بررسی فرآیند درآمد و هزینه بیمارستانهای زیرمجموعه و ارائه راهکار جهت بهره‌وری بیشتر و ارتقای کیفیت خدمات به بیماران

6-تعیین وضعیت موجود دانشگاه از طریق شناسایی نقاط قوت و تنگناها و مشکلات و فرصتها و تهدیدات پیش رو جهت تعیین راهبردهای پیشنهادی در راستای ارتقا به وضعیت مطلوب

7-ارایه گزارش‌های توجیهی لازم به رییس دانشگاه در خصوص وظایف مربوطه به واحدهای تحت نظر

8-جمع‌آوری و تکمیل اطلاعات مورد نیاز براساس طرح جامع دانشگاه و برنامه‌ریزی و پیشنهاد بودجه سالیانه و انجام کلیه فعالیتهای لازم در جهت اجرای طرح های عمرانی دانشگاه (اعم از پیمانی ، امانی و...)

9-انجام تعمیرات اساسی به منظور احیاء و نگهداری ساختمانها و تاسیسات موجود

10-تشکیل کمیته تدوین روشهای اجرایی به منظور بهینه سازی سامانه تعاملات اداری بین واحدهای تابعه با همکاری سایر معاونتهای دانشگاه

11-استقرار فرآیند شناسایی درآمدها و کنترل مناسب بر چرخه مالی به منظور تهیه گزارشات مدیریتی مالی در جهت ایجاد انضباط مالی در بخشهای مختلف دانشگاه

12-تدوین روشهای اجرایی مناسب برای نگهداری ابنیه و تجهیزات دانشگاه به منظور حفظ و نگهداری از سرمایه‌های ملی دانشگاه

13-ساماندهی وضعیت نیروی انسانی دانشگاه در راستای افزایش بهره وری و حرکت به سوی دانشگاه نسل نو با هدف تکریم و استفاده حداکثری از ظرفیت نیروی انسانی متعهد و متخصص

14-بازنگری تشکیلات سازمانی دانشگاه در راستای استقرار دانشگاه نسل سوم

توفیق روزافزون شما را در پیشبرد اهداف دانشگاه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه حضرت باریتعالی خواستارم.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 9515
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
المیرا ترنیان
خبرنگار:

المیرا ترنیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید