• 1403/01/21 - 09:04
  • - تعداد بازدید: 309
  • - تعداد بازدیدکننده: 299
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
طی حکمی از سوی دکتر عبدالرضا پازوکی؛

سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران طی حکمی دکتر محمدرضا فرنقی زاد را به عنوان سرپرست جدید مدیریت روابط عمومی دانشگاه منصوب کرد.

330834.mp3 سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران منصوب شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در ابلاغ رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران برای سرپرست جدید مدیریت روابط عمومی دانشگاه آمده است:

جناب آقای دکتر محمدرضا فرنقی زاد

مشاور محترم رئیس دانشگاه در امور روابط عمومی

با سلام و احترام

با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه  منصوب می‌‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با تعامل سازنده با معاونین و مدیران ارشد دانشگاه و بهره‌مندی از توان کارکنان آن حوزه علاوه بر تدبیر امور جاری، نسبت به برنامه‌ریزی امور ذیل تا حصول نتیجه، اهتمام ویژه مبذول فرمائید:

1-اتخاذ سیاست واحد«ارتباط بامخاطبان» با راه اندازی سامانه های ارتباطی وبهره گیری از روش های علمی در کسب نظرات و دیدگاه های مردمی( افکار سنجی)

2-تمرکز فعالیت های اطلاع رسانی دانشگاه در روابط عمومی و پاسخگویی صادقانه شفاف و مستند با هدف تقویت، توسعه و پیشرفت حوزه سلامت و تعامل سازنده با اصحاب رسانه

3-تدوین تقویم مناسبتی دانشگاه و برنامه ریزی و همکاری با واحدها، انجمن ها و شوراهای دانشگاه به منظور بهره برداری از ظرفیت های موجود در وفاق و تحکیم مناسبات و فعالیت های اعضای دانشگاه و سایر مخاطبان

4-ارائه طرح تاسیس موزه دانشگاه علوم پزشکی ایران به منظور معرفی فعالیت های علمی، تخصصی و آموزشی دانشگاه و معرفی مشاهیر ، طرح ها و پروژه های ملی و بین المللی و حفظ آثار و فعالیت های حوزه های مختلف دانشگاه

5-برگزاری و نظارت بر حسن انجام نشست های خبری، عمومی و داخلی، همایش ها و نمایشگاه های دانشگاه ضمن توجه دقیق به استفاده صحیح  و بهینه از بیت المال و منابع

6-هم افزایی با سایر دستگاه ها، جلب مشارکت و حمایت های بین بخشی و بهره مندی از ظرفیت های مختلف حاکمیت در جهت پیشبرد اهداف و سیاست های سلامت

7-شبکه سازی هوشمند روابط عمومی با بخش های تابعه دانشگاه و استفاده حداکثری از پتانسیل آنها

8-ارتقاء سایت اطلاع رسانی و پورتال خبری دانشگاه و توسعه اطلاع رسانی فعالیت ها و اقدامات دانشگاه با راه اندازی خبرگزاری دانشگاه علوم پزشکی ایران، بولتن داخلی و تولیدات چند رسانه ای در فضاهای نوین مجازی 

9-ارتقاء و توسعه زیر ساخت های فن آورانه جدید برای بهره گیری هر چه بهتر از ابزارهای جدید و موثر در شبکه های علمی و اجتماعی علوم پزشکی

10-تهیه کتاب سال دانشگاه متناسب با فعالیت های آماری و تصویری واحدها

امید است با استعانت از خداوند متعال و استفاده از ظرفیت تمام همکاران، صاحب نظران و اصحاب ‌فرهنگ، هنر و رسانه در انجام این رسالت خطیر موفق باشید.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 330834
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
A. Ramezanpour
خبرنگار:

A. Ramezanpour