• 1401/03/10 - 15:11
  • - تعداد بازدید: 2423
  • - تعداد بازدیدکننده: 1638
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نقش موثر معاونت های بهداشت در ارتقاء ارائه خدمات سلامت به مردم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: معاونت های بهداشت بیشترین تاثیر در ارائه خدمات سلامت به مردم دارد.

1329.mp3 نقش موثر معاونت های بهداشت در ارتقاء ارائه خدمات سلامت به مردم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: معاونت های بهداشت بیشترین تاثیر در ارائه خدمات سلامت به مردم دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی در همایش معاونین اجرایی بهداشت دانشگاه‏ های علوم پزشکی کشورعنوان کرد: معاونت های بهداشت بیشترین تاثیر در ارائه خدمات سلامت دارد.

پازوکی ادامه داد: این نشست و نتایج حاصل از آن می تواند بخشی از مشکلات را با بهره گیری از راهکارها، تجربیات و انتقال آن به سایر دانشگاه ها برطرف کند.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیش از 5 و نیم میلیون نفر تحت پوشش؛ یکی از بزرگترین حوزه های جمعیتی را پوشش می دهد. همچنین این جمعیت تا 10 الی 12 میلیون نفر در روز نیز افزایش پیدا می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران خاطرنشان کرد: با تلاش تمام همکاران نظام سلامت، همه گیری کووید 19 در کشور مهار و کنترل شد.

 

در ادامه این همایش: دکترکمال حیدری، معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به چالش های اقتصادی و تاکیدات رهبر معظم انقلاب، محوراصلی این همایش را تقویت نظام شبکه اعلام کرد.

وی با تاکید به رویکرد وزیر بهداشت برای رشد نظام سلامت عنوان کرد: برای مدیریت منابع و مصارف برنامه هایی تدارک دیده شده است که برای رسیدن به این اهداف باید سرمایه گذاری کافی و موثر انجام شود.

حیدری افزود: استفاده صحیح از منابع و برنامه ریزی برای ایجاد برنامه های فرآیندمدارجزو اهداف اصلی نظام سلامت است.

وی عنوان کرد: بهره گیری از نیروی کارآمد در سطوح بالا و سرمایه گذاری بر نیروی انسانی و ایجاد انگیزه برای کارکنان از مهمترین و موثرترین موارد در پیشبرد اهداف انقلاب است.

حیدری با اشاره به بحث هدف گذاری طرح تعالی نظام سلامت گفت: خلاقیت و نوآوری، تشکیل کمیته های مشورتی با حضور اساتید و خبرگان و تعامل با تمامی همکاران و پرسنل برقرار شود.

گفتنی است: همایش دو روزه معاونین اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه‏/ دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور، در تاریخ دهم خرداد 1401  با حضور معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

پایان مطلب//

 

  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبر : 1329
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
بتول جعفری
خبرنگار:

بتول جعفری

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید