• 1402/05/23 - 02:04
  • - تعداد بازدید: 847
  • - تعداد بازدیدکننده: 798
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بهره مندی از همه تجربه ها برای تحقق سیاستهای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی ایران

نشست هم اندیشی رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اعضای هیات علمی مامور در سایر دستگاه های اجرایی کشور به منظور بهره مندی از تجربیات این اساتید و هم افزایی در راستای تحقق سیاستهای راهبردی برگزار شد.

18892.mp3 بهره مندی از همه تجربه ها برای تحقق سیاستهای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی دوشنبه بیست و سوم مرداد 1402 با بیست و پنج تن از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران که به صورت مامور در جایگاه های مدیریتی وزارت بهداشت و سایر دستگاه های اجرایی کشور اشتغال دارند، دیدار کرد.

 

وی در این نشست با تشریح سیاستهای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی ایران بر ضرورت همفکری تمامی اساتید و افراد مجرب در راستای تحقق این اهداف هفتگانه تاکید کرد.

 

اساتید میهمان نیز با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی ایران، نظرات خود را در خصوص برنامه ریزی برای حرکت موثرتر، رسیدن به اهداف و انطباق آنها با برنامه هفتم توسعه کشور مطرح کردند.

 

در این نشست مقرر شد تا این نشست ها به صورت فصلی برگزار شده و همچنین ساختاری در قالب یک دبیرخانه یا اتاق فکر به منظور دریافت نظرات و پیشنهادها با محوریت مساله محور و کاربردی شدن آموزش و پژوهش، ارتباط با صنعت و همچنین ارتقای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی ایران تشکیل و از این طریق تجربه تمامی اساتید با هدف هم افزایی در بهبود برنامه ریزی و سیاستگزاری های دانشگاه به کارگرفته شود.

پایان مطلب//

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 18892
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
حسین دزفولی
خبرنگار:

حسین دزفولی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید