لیست اخبار صفحه :132
رتبه نخست خوداظهاری بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران در کشور/225هزار بازدید بهداشت در 11ماه
دکتر سیدمحمد طباطبائی به مناسبت روز ملی بهداشت محیط مطرح کرد

رتبه نخست خوداظهاری بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران در کشور/225هزار بازدید بهداشت در 11ماه

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران به مناسبت روز ملی بهداشت محیط با اشاره به کسب رتبه نخست در پوشش خودکنترلی و خوداظهاری بهداشتی این دانشگاه در سطح کشور از 225 هزار بازدید تیم‌های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران در مدت 11 ماه خبر داد.

دانشگاه علوم پزشکی ایران زمینه نقش‌آفرینی سمن‌ها را تسهیل می‌کند
پیام دکتر عبدالرضا پازوکی برای روز جهانی تشکل‌های مردم نهاد

دانشگاه علوم پزشکی ایران زمینه نقش‌آفرینی سمن‌ها را تسهیل می‌کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران به مناسبت روز جهانی تشکل‌های مردم نهاد در یادداشتی نوشت: حضور سمن‌ها توانسته در ارتقای سلامت، افزایش عدالت اجتماعی و تامین آسایش برای جامعه تاثیر گذار باشد و ما نیز بتوانیم زمینه ساختارهای قانونی و اجرایی برای حضور و نقش آفرینی سمن‌ها را تسهیل کنیم.