• 1402/09/05 - 14:52
  • - تعداد بازدید: 531
  • - تعداد بازدیدکننده: 505
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای قانون جوانی جمعیت برای تولد نوزاد سالم در بیمارستان شهید اکبر‌آبادی محقق شد

افتتاح جدیدترین کلینیک قلب جنین و مادران باردار در دانشگاه علوم پزشکی ایران

کلینیک قلب جنین و مادران باردار بیمارستان شهید اکبر‌آبادی با حضور رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران در راستای قانون جوانی جمعیت برای تولد نوزاد سالم افتتاح و به‌بهره‌برداری رسید.

319605.mp3 افتتاح جدیدترین کلینیک قلب جنین و مادران باردار در دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید اکبر آبادی؛ دکتر فهمیه سهیلی پور رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه در این مراسم با اشاره به اهمیت قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و با قدردانی از راه اندازی کلینیک قلب جنین و مادران باردار عنوان کرد: همچنین درخصوص اجرای طرح پویش ملی پیشگیری و تشخیص زود هنگام سرطان پستان از راه اندازی کلینیک جدید دیگری در این بیمارستان حمایت‌های لازم صورت می‌پذیرد.

 

در ادامه دکتر آرش بردبار رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید اکبر آبادی نیز عنوان کرد: این مرکز با تلاش همکاران و با هدف خدمات دهی به مادرانی که بارداری پر خطر دارند در بیمارستان ایجاد و راه اندازی شده است.

 

وی افزود: همچنین در این کلینیک، فوق تخصص پریناتولوژیست و متخصص قلب و عروق حضور خواهند داشت و در راستای کمک به بیماران قلبی در کنار سایر همکاران مشغول به‌کار هستند و امیدواریم در این حوزه خدمات رسانی مطلوب به مردم ارائه شود.

 

رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید اکبر آبادی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌ها، جوانی جمعیت و تولد نوزاد سالم است، خاطرنشان کرد: کلینیک قلب جنین و مادران باردار برای حمایت از قانون جوانی جمعیت در این مرکز، راه اندازی شده است.

 

گفتنی است، کلینیک قلب جنین و مادران باردار بیمارستان شهید اکبر‌آبادی، مجهز به دستگاه‌های اکو کاردیوگرافی، دستگاه EKG، دستگاه تست ورزش و... است که به همت دانشکده پزشکی و حمایت خیرین سلامت تهیه و برای استفاده عموم مردم به بیمارستان اهدا شده است.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار قرارگاه سلامت و جوانی
  • کد خبر : 319605
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار:

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید