• 1402/10/04 - 12:42
  • - تعداد بازدید: 453
  • - تعداد بازدیدکننده: 431
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت و ارائه خدمات بهتر به مادران؛

بخش‌های نوسازی شده بیمارستان اکبرآبادی افتتاح شد

بخش‌های نوسازی شده مرکز آموزشی و درمانی شهید اکبرآبادی در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت و ارائه خدمات بهتر به مادران افتتاح شد.

321126.mp3 بخش‌های نوسازی شده بیمارستان اکبرآبادی افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی رئیس دانشگاه و معاونین درمان و آموزش و خیرین سلامت، بخش‌های جدید مرکز آموزشی و درمانی شهید اکبرآبادی افتتاح شد.

 

در افتتاح بخش‌های زایمان این بیمارستان، 16 اتاق زایمان LDR و یک اتاق احیای نوزاد پس از نوسازی کامل که به همت خیرین سلامت بنیاد فرهنگی - خیریه «محمد نقی ترکمان» انجام شده است، افتتاح شد. همچنین در ادامه این مراسم سه اتاق جراحی مرکز آموزشی و درمانی شهید اکبرآبادی نیز که با اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی ایران نوسازی کامل شده بود، افتتاح شد.

 

همچنین در حاشیه این مراسم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران به همراه معاونین درمان و آموزش و دیگر مدیران این دانشگاه پای صحبت های دستیاران این بیمارستان نشستند و مباحث مختلفی در حوزه آموزش و پرداختی دستیاران مطرح شد.

 

در این راستا شباهنگ جعفرنژاد معاون آموزش تخصصی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران در این نشست در توضیحاتی درخصوص برخی پرداختی به دستیاران با محوریت قوانین جوانی جمعیت عنوان کرد: 10درصد حق ارشدیت برای رزیدنت‌های ارشد و 10درصد حق اولاد آنان به عنوان ماده 26 حمایت از قانون جوانی جمعیت؛ مصوبه آن گرفته شده و ابلاغ پرداختی آن نیز زده می‌شود، همچنین 10درصد حق اولاد برای دانشجویان نیز قابل اجرا است و این اقدامات پس از یک‌سال پیگیری نهایی شده است.

 

وی درخصوص مطالبه دستیاران برای افزایش مبتنی بر عملکردشان (کارانه) نیز عنوان کرد: مصوبه این موضوع از هیئت رئیس دانشگاه گرفته شده است و به هیئت امنای دانشگاه ارائه شده است و پس از نهایی شدن از تاریخ اول فروردین 1402 حساب و پرداخت خواهد شد.

پایان مطلب//

 

 

  • گروه خبری : آخرین اخبار,اخبار قرارگاه سلامت و جوانی
  • کد خبر : 321126
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
A. Ramezanpour
خبرنگار:

A. Ramezanpour

تصاویر