• 1401/09/27 - 08:49
  • - تعداد بازدید: 325
  • - تعداد بازدیدکننده: 290
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری یازدهمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی ایران

یازدهمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

9065.mp3 برگزاری یازدهمین نشست قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران؛ در یازدهمین جلسه قرارگاه جمعیت مورخ 26 آذر 1401 به طرح مصوبات جلسه قبل پرداخته شد .

دکتر طباطبایی- معاون بهداشت دانشگاه در این جلسه اظهار کرد: در راستای ماده 65 قانون، بایستی کل دانشگاه و معاونت ها در ذیل 7 کمیته این قرار گاه پیگیر اجرای بحث قانون جوانی جمعیت باشند .

طباطبایی گفت: درخصوص بحث آموزش معاونت بهداشت هم فاز اول آموزش درخصوص تمام مراقبین سلامت و پزشکان بالای 90 درصد انجام شده تا یک حساسیت زایی و انگیزه ای را برای پرسنل ایجاد کنیم که بلافاصله بعد این فاز ، فاز دوم شروع می شود.وی افزود: در این فاز دو هدف داریم که یکی بحث آموزش مهارتهای مشاوره ارتباطی و دیگربحث فرزندآوری است و این دو مورد را به عناوین آموزشی برای پرسنل در نظر گرفتیم که در فاز دوم به اجرا خواهیم رساند.

در ادامه دکتر رضوان مدنی- رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه درخصوص بحث مهدکودک ها گفت: ما به دنبال این بودیم که موسسه ای را بیاوریم که مهد کودک های واحدهای دیگر را فعال کنند که از سوی بهزیستی موسسه ای را معرفی کردند که برنامه های کار آفرین داشت و کودکان را از همان ابتدا خلاق بار می آورند و ما منتظر جلسه ای مشترک این موسسه با رئیس دانشگاه هستیم تا در این زمینه به نتیجه برسیم و اقدامات را شروع کنیم.

دکتر آموزنده- معاون توسعه دانشگاه در خصوص توانمند سازی و آموزش پرسنل گفت: برنامه آموزشی چهار روزه در خصوص بحران جمعیت برای حدود 325 نفر در دی ماه سال جاری برگزار می شود .

دکتر برادران- سرپرست معاونت دانشجویی فرهنگی در این جلسه بیان کرد : اقداماتی که به معاونت دانشجویی و فرهنگی محول شده بود شامل تشکیل بانک اطلاعاتی از دانشجویان متاهل و صاحب فرزند بود که این کار انجام شد که به نظر مجموعه ارزشمندی برای دانشگاه است.

وی گفت: پرداخت هدایا به متاهلین و تجهیز خوابگاه متاهلی هم در حال انجام است و بحث نشست های تبیینی برای فصل زمستان برنامه ریزی شده است.

در ادامه دکتر معصومی- رئیس اداره پدافند غیر عامل دانشگاه بیان کرد : درحوزه پدافند دانشگاه،پنج کارگروه سایبری ، زیستی ، شیمیایی،پرتوی و کالبدی ایجاد شده است که می توان مصوبات قرارگاه جوانی جمعیت را در قالب این کارگروه ها پیگیری کنیم.

در پایان دکتر کیوان- رئیس کمیته علمی و معاونت پژوهشی عنوان کرد: در خصوص آموزش هایی که در زمینه پرسنل هست بخشنامه های را منطبق بر جوانی جمعیت تهیه کردیم و تسهیلاتی را برای فارغ التحصیلان قائل شدیم.
پایان مطلب//

  • گروه خبری : اخبار قرارگاه سلامت و جوانی
  • کد خبر : 9065
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
زهرا ولی‌محمدی
خبرنگار:

زهرا ولی‌محمدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید