• 1401/12/02 - 11:38
  • - تعداد بازدید: 312
  • - تعداد بازدیدکننده: 293
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت تشکیل شد

اولین جلسه کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت با حضور مدیر روابط عمومی ، مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان ، نماینده صدا و سیما و نمایندگان قرارگاه جوانی جمعیت در دانشگاه روز دوشنبه مورخ 2/12/1401برگزار شد.

11820.mp3 کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت تشکیل شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، رضوان مدنی مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان با بیان اینکه مردم باید برای فرزندآوری انگیزه داشته باشند، گفت: برای اجرای این قانون باید کارهای اساسی در حوزه زیر ساخت بهداشت و درمان و همچنین همکاری بیشتردستگاهها ی اجرایی صورت پذیرد تا مردم فرزندآوری بیشتر داشته باشند.
در ادامه ناظم بکائی نماینده صداو سیما ضمن اشاره به تقویت مسائل اعتقادی در مردم افزود: این هنر رسانه است تا بتواند محتواهای اثرگذار به افکار عمومی نشان داده و از طریق ایجاد اشتیاق بین مردم آنان را به سمت فرزندآوری بیشتر سوق دهد؛ متاسفانه اخیراً خانواده هایی که در صداوسیما نشان داده می‌شوند تک فرزندهستند و این وظیفه رسانه است که میل به فرزندآوری را در بین خانواده ها گسترش دهد.
وی، به ارائه راهکارهایی برای تعامل با اصحاب رسانه پرداخت و تصریح کرد: باید فرزندآوری به عنوان یک ارزش مهم در خانواده و جامعه مورد توجه قرار گیرد.
ایشان همچنین با اشاره به گسترش استفاده از فضای مجازی در جامعه و اهمیت اقناع مخاطبین از تولیدات رسانه ای خاطرنشان کرد: در تولید محتوی باید نیاز و رضایت مخاطب، مد نظر قرار گیرد و ضمن اینکه دارای اثر گذاری باشد، بتواند اهداف دانشگاه در دستیابی به برنامه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را تامین کند.
پایان مطلب//
 
  • گروه خبری : اخبار قرارگاه سلامت و جوانی
  • کد خبر : 11820
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
زهرا ولی‌محمدی
خبرنگار:

زهرا ولی‌محمدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید