• 1405/04/01 - 10:19
  • - تعداد بازدید: 73
  • - تعداد بازدیدکننده: 67
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی ایران و خبرگزاری مهر امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی ایران و خبرگزاری مهر با هدف توسعه همکاری‌های رسانه‌ای، علمی، آموزشی و پژوهشی به امضا رسید.

372605.mp3 تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی ایران و خبرگزاری مهر امضا شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که با حضور محمد مهدی رحمتی؛ مدیرعامل خبرگزاری مهر و دکتر نادر توکلی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، طرفین بر ضرورت گسترش تعاملات رسانه‌ای در حوزه سلامت، افزایش آگاهی عمومی، ترویج دستاوردهای علمی و پژوهشی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک برای تولید محتوای تخصصی تأکید کردند.

 

مسئولان حاضر در این مراسم با اشاره به نقش رسانه‌های تخصصی در ارتقای سواد سلامت جامعه، تعامل میان مراکز علمی و رسانه‌ها را عاملی مؤثر در انتقال صحیح و دقیق اطلاعات به افکار عمومی دانستند.

 

همچنین مقرر شد با تشکیل کارگروه‌های مشترک، زمینه اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده در این تفاهم‌نامه فراهم شده و ظرفیت‌های علمی، آموزشی و رسانه‌ای دو مجموعه در راستای خدمت‌رسانی بهتر به جامعه مورد استفاده قرار گیرد.

  • گروه خبری : آخرین اخبار
  • کد خبر : 372605
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
حسین دزفولی
خبرنگار:

حسین دزفولی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لطفا عبارت مورد نظر را وارد کرده و کلید Enter را فشار دهید
تنظیمات قالب