• 1401/02/26 - 08:58
  • - تعداد بازدید: 2621
  • - تعداد بازدیدکننده: 1851
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه،

مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت توسعه دانشگاه ایران انجام شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی ایران در جلسه هیئت رئیسه برگزار شد.

206.mp3 مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت توسعه دانشگاه ایران انجام شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه: دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در مراسم تکریم و معارفه سرپرست معاونت توسعه، مدیریت و منابع،  روز دوشنبه 26 اردیبهشت 1401  ضمن تقدیراز زحمات دکتر سیدین،  عنوان کرد: با توجه به سوابق تجربی از حضور دکتر سید حسام سیدین به عنوان یک برادر در حوزه معاونت توسعه

بهره مند شدیم ؛ وی تمام تلاش خود را برای این مجموعه به کار برد ولی با توجه به اهمیت کار این معاونت در نظر گرفتیم  تا از حضور دکتر علیرضا آموزنده که سابقه 14 سال خدمت در معاونت توسعه دانشگاه های مختلف را بر عهده داشته  است استفاده کنیم.

دکتر پازوکی با بیان این نکته که ایفای نقش در حوزه معاونت توسعه کار ساده ای نیست،  اظهار کرد: امید است بتوانیم این مسیررا با همکاری ذخایر دانشگاه با موفقیت طی کنیم.

سپس دکترسیدین؛ سرپرست پیشین معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به این مطلب که انجام وظیفه به عنوان تکلیف است، افزود: ایفای نقش در حوزه معاونت توسعه فرصت خوبی برای تدوین برنامه استراتژیک و تعیین نقشه راه دانشگاه بود که در دو فاز انجام شد.

وی گفت: مهم ترین اهداف استراتژیک در فاز اول شامل نظم سازمانی، ساماندهی امور استخدام، برنامه محورکردن مدیریت های تابعه، تقویت تکریم ارباب رجوع، پیگیری بحث بهبود کیفیتو شفافیت در پرداخت ها مبتنی بر عملکرد بود که به لطف الهی محقق شد.

دکتر سیدین با اشاره به پیگیری برنامه در زمینه تقویت ارتباطات برون سازمانی، تمرکز زدایی  و تفویض اختیار به واحدهای محیطی در فاز دوم،  افزود: در فاصله بسیار کوتاهی توانستیم با همکاری و تلاش پرسنل معاونت توسعه،  200 نفر نیروی انسانی مورد نیاز بیمارستان ملارد را تامین و گزارش  6 ماهه عملکرد سازمانی را تهیه کنیم.

سرپرست پیشین معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن ابراز حلالیت از همه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایران برای دکتر آموزنده آرزوی توفیق کرد.

 در ادامه دکتر آموزنده؛ سرپرست جدید معاون توسعه، مدیریت و منابع با بیان این مطلب که به دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، این مسئولیت را متقبل شدم، افزود: به وجود ارزشمند دکتر سیدین  افتخار می کنم و برنامه های تدوین شده در زمان تصدی مسئولیت ایشان را با همکاری تیم معاونت توسعه ادامه می دهم.

دکتر آموزنده با اشاره به این نکته که معاونت توسعه، معنای واحدی ندارد و در تعامل مستمر با سایر معاونت ها، در مسیر تحقق اهداف تلاش می کند، افزود: مهم ترین هدف من تسهیل امور در بخش های مختلف است که به امید خدا میسر شود.

 در پایان مراسم، لوح تقدیر دکتر سید حسام سیدین و حکم ابلاغ دکتر علیرضا آموزنده به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه تقدیم شد.

 پایان مطلب//

  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبر : 206
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مرضیه  رهنورد
خبرنگار:

مرضیه رهنورد

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید