• 1401/03/12 - 07:32
  • - تعداد بازدید: 2338
  • - تعداد بازدیدکننده: 1650
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران با کانون خدمت رضوی توسعه می یابد/ تقویت معنویات در خوابگاههای دانشجویی

رئیس دانشگاه علوم ایران در راستای توسعه همکاری با کانون خدمت رضوی برای تقویت حس معنوی دانشجویان از فرایند عملیات بازسازی پروژه خوابگاه دانشجویی ساختمان اندرزگو بازدید کرد.

1353.mp3 همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران با کانون خدمت رضوی توسعه می یابد/ تقویت معنویات در خوابگاههای دانشجویی

رئیس دانشگاه علوم ایران در راستای توسعه همکاری با کانون خدمت رضوی برای تقویت حس معنوی دانشجویان از فرایند عملیات بازسازی پروژه خوابگاه دانشجویی ساختمان اندرزگو بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر عبدالرضا پازوکی در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) از پروژه عملیاتی ساختمان اندرزگو واقع در خیابان ستارخان تهران بازدید کرد.

این بازدید با هدف بررسی فرایند بازسازی این پروژه به منظور ایجاد خوابگاه دانشجویی و‌ توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران با کانون خدمت رضوی صورت پذیرفت.

* تقویت معنویات در خوابگاههای دانشجویی

محمود اکبری راد - دبیر کانون خدمت رضوی منطقه دو استان تهران نیز در حاشیه این بازدید گفت: در برنامه بازدید امروز به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، تلاش بر این است تا برای ارائه خدمت در خوابگاه های دانشجویی با این دانشگاه، تفاهم نامه همکاری مشترک امضاء شود.

اکبری راد با ابراز امیدواری برای ادامه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی ایران تصریح کرد: کانون خدمت رضوی آماده همکاری و تعامل بیشتر با این دانشگاه است و تمام سعی خود را به کار خواهیم گرفت به دانشجویان خدمات شایسته ای در راستای خدمت به شبکه سلامت کشور ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه شوق و اشتیاقی که در قلب ما ایرانی ها نسبت به امام رضا(ع) وجود دارد، برای ارائه خدمت به دانشجویان تلاش خواهد شد تا به برکت وجود امام هشتم، حس معنوی را در بین دانشجویان تقویت شود.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • کد خبر : 1353
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مرضیه  رهنورد
خبرنگار:

مرضیه رهنورد

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید