آمار روزانه مشارکت بیمارستان ها در پویش ملی سلامت به شرح زیر است:

(نمودار به صورت خودکار به روز رسانی می شود)






  • 1402/10/27 - 12:16
  • - تعداد بازدید: 145
  • - تعداد بازدیدکننده: 143
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اجرای پویش ملی سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران در مدارس/ بارگذاری در نرم افزار شاد

پویش ملی سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران در مدارس شهرستان قدس اجرا شد. همچنین مطالب آموزشی پویش غربالگری پرفشاری خون و دیابت در بستر نرم افزار شاد به منظور افزایش سلامت جامعه و مشارکت حداکثری اولیای دانش آموزان در این پویش سراسری بارگذاری شد.

322415.mp3 اجرای پویش ملی سلامت دانشگاه علوم پزشکی ایران در مدارس/ بارگذاری در نرم افزار شاد

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران در شهرستان قدس، در راستای اجرای پویش ملی سلامت واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس با هماهنگی اداره آموزش و پرورش نسبت به استقرار تیم‌های سیار شبکه بهداشت قدس در مدارس شهرستان اقدام کرد.

 

در این غرفه‌ها اندازه گیری فشار خون و قند خون پرسنل مدارس و اولیای دانش آموزان انجام و با آموزش پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر و  سبک زندگی سالم، افراد مشکوک به مراکز خدمات جامع سلامت برای بررسی بیشتر ارجاع داده شدند.

 

گفتنی است، مطالب آموزشی پویش غربالگری پرفشاری خون  و دیابت در بستر نرم افزار شاد با هدف ترویج آگاهی و نقش آموزشی این پویش به منظور افزایش سلامت جامعه و مشارکت حداکثری اولیای دانش آموزان در این پویش سراسری بارگذاری شده است.

 

همچنین منظور از «احتمال دیابت» قند خون ۱۲۶ به بالا و منظور از «احتمال پرفشاری خون»، عدد ۱۴۰ روی ۹۰ میلیمتر جیوه (۱۴ روی ۹) به بالا است.

  • گروه خبری : آخرین اخبار,پویش ملی سلامت
  • کد خبر : 322415
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
پگاه زکی پور
خبرنگار:

پگاه زکی پور

تصاویر