آمار روزانه مشارکت بیمارستان ها در پویش ملی سلامت به شرح زیر است:

(نمودار به صورت خودکار به روز رسانی می شود)






  • 1402/10/16 - 09:57
  • - تعداد بازدید: 194
  • - تعداد بازدیدکننده: 156
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
براساس همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران با فدراسیون پزشکی ورزشی مطرح شد

نوروزی: پویش ملی غربالگری دیابت و فشار خون بالا برای ورزشکاران ملی اجرا می‌شود

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و نایب رئیس کمیته ملی المپیک از اجرای پویش ملی غربالگری دیابت و فشار خون بالا با همکاری این فدراسیون و دانشگاه علوم پزشکی ایران در جامعه ورزشی و جوانان به‌ویژه فدراسیون‌های ورزشی خبر داد.

321779.mp3 نوروزی: پویش ملی غربالگری دیابت و فشار خون بالا برای ورزشکاران ملی اجرا می‌شود

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی ایران به نقل از فدراسیون پزشکی و ورزشی، دکتر غلامرضا نوروزی با بیان این مطلب عنوان کرد: با توجه به همکاری موفق فدراسیون پزشکی ورزشی با وزارت بهداشت در دوران پاندمی کرونا و ادامه این مهم در پروسه واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی با همکاری مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشک ایران در غرب تهران، این بار فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان متولی سلامت جامعه ورزش، پویش ملی غربالگری دیابت و فشار خون بالا در ورزش را اجرا می‌کند.

 

وی ادامه داد: در این زمینه همکاران کمیته درمان و کمیته پوشش پزشکی مسابقات فدراسیون با حضور در کمپ تیم‌های ملی تیراندازی به کنترل فشار خون و دیابت ورزشکاران و دست اندرکاران تیم‌های ملی و فدراسیون مربوطه پرداختند. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در روزهای آینده نیز همکاران ما در فدراسیون‌های ورزشی مختلف حضور می‌یابند و این مهم را اجرا خواهند کرد.

 

نوروزی افزود: فدراسیون پزشکی ورزشی با علم به اهمیت و حساسیت این دو مهم تاکنون در قالب چندین پویش سراسری ایستگاه رایگان تندرستی در مناسبت‌های مختلف، مبادرت به کنترل فشار خون ورزشکاران اعم از ورزشکاران حوزه قهرمانی و همگانی کرده است.

 

گفتنی است، پویش ملی غربالگری دیابت و فشارخون از 20 آبان در مراکز بهداشتی و درمانی سراسر کشور آغاز شده است و دانشگاه علوم پزشکی ایران در مناطق جغرافیایی تحت پوشش خود در استان تهران نیز از 20 آبان تا 12 دی ماه توانست در این مدت بیش از یک میلیون و 237 هزار نفر را غربالگری کند.

پایان مطلب//

  • گروه خبری : آخرین اخبار,پویش ملی سلامت
  • کد خبر : 321779
کپی لینک کوتاه:
کلمات کلیدی
مرکز بهداشت غرب تهران           واحد روابط عمومی
خبرنگار:

مرکز بهداشت غرب تهران واحد روابط عمومی