مأموریت های روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران:
1-اتخاذ سیاست واحد «ارتباط بامخاطبان» با راه اندازی سامانه های ارتباطی و بهره گیری از روش های علمی در کسب نظرات و دیدگاههای مردمی (افکار سنجی)
2-تمرکز فعالیت های اطلاع رسانی دانشگاه در روابط عمومی و پاسخگویی صادقانه شفاف و مستند باهدف تقویت ، توسعه و پیشرفت حوزه سلامت و تعامل سازنده با اصحاب رسانه
3-تدوین تقویم مناسبتی دانشگاه و برنامه ریزی وهمکاری با واحدها ، انجمن ها وشوراهای دانشگاه به منظور بهره برداری از ظرفیت های موجود در وفاق و تحکیم مناسبات و فعالیت های اعضای دانشگاه وسایر مخاطبان
4-ارائه طرح تاسیس موزه دانشگاه علوم پزشکی ایران به منظور معرفی فعالیت های علمی، تخصصی و آموزشی دانشگاه و معرفی مشاهیر ، طرح ها و پروژه های ملی وبین المللی و حفظ آثار و فعالیت های حوزه های مختلف دانشگاه
5-برگزاری و نظارت بر حسن انجام نشست های خبری ، عمومی و داخلی ، همایش ها ونمایشگاه های دانشگاه ضمن توجه دقیق به استفاده صحیح وبهینه از بیت المال و منابع
6-هم افزایی با سایر دستگاه ها، جلب مشارکت و حمایت های بین بخشی و بهره مندی از ظرفیت های مختلف حاکمیت در جهت پیشبرد اهداف و سیاست های سلامت
7-شبکه سازی هوشمند روابط عمومی با بخش های تابعه دانشگاه و استفاده حداکثری از پتانسیل آنها
8-ارتقاء سایت اطلاع رسانی و پورتال خبری دانشگاه و توسعه اطلاع رسانی فعالیت ها و اقدامات دانشگاه با راه اندازی خبرگزاری دانشگاه علوم پزشکی ایران ،بولتن داخلی وتولیدات چند رسانه ای در فضاهای نوین مجازی
9-ارتقاء و توسعه زیر ساخت های فن آورانه جدید برای بهره گیری هرچه بهتر از ابزارهای جدید و موثر در شبکه های علمی و اجتماعی علوم پزشکی
10-تهیه کتاب سال دانشگاه متناسب بافعالیت های آماری و تصویری واحد ها
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر رنگ فونت:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم:
تغییر رنگ پس زمینه:
تغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر فونت